måndag 26 januari 2015

Nya pocketböcker och två barnböcker!

Bokus har haft kampanj på en del pocketböcker;3 för 119:-,på utvalda pocket.Jag hittade tre stycken som jag har velat läsa,som jag köpte:

Varför vara lycklig när du kan vara normal-Jeanette Winterson
Konsten att vara kvinna-Caitlin Moran
Americanah-Chimamanda Ngozi Adichie

Jag köpte även två barnböcker om naturvetenskap:Russinhissen och Teknikgrytan av Hans Persson. I dessa två böcker finns mängder med naturvetenskapliga experiment att göra med barn.Jag kan verkligen rekommendera dessa två böcker till alla som arbetar i förskolan. Jag och mina kollegor lånade dessa två böcker på biblioteket och vi har provat flera experiment från dem som varit väldigt uppskattade bland barnen. Jag bestämde mig därför att köpa böckerna,så jag äger dem själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar