tisdag 23 juni 2015

Nya stjärnor!



Igår fick jag hem ett paket från Bokus. Det jag har beställt är de sex första delarna i Carin Gerhardsens serie om Hammarbypolisen. Jag har läst eller lyssnat på alla åtta böckerna i serien, men jag äger bara de två sista böckerna själv, och jag kände att jag vill ha de andra också.

Jag köpte även två böcker till. To all the boys I loved before har jag velat läsa länge och dessutom har den ett väldigt fint omslag.

Jag har även tänkt att jag ska läsa någon bok av Sarah Dessen i sommar, då jag har hört att hennes böcker passar bra att läsa på sommaren. Jag visste dock inte vilkeb av hennes böcker jag skulle ta, så jag valde den som fanns med på Kulturkollos lista över de hundra bästa ungdomsböckerna; Du glömde säga hej då.

Gerhardsens böcker tänker jag inte läsa om riktigt än, då jag precis avslutade serien, utan jag vill vänta lite med en omläsning. De andra två böckerna kommer jag läsa snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar