söndag 28 juni 2015

21 påståenden om mig

Jag hittade den här enkäten inne hos både Lotten och Monika. Enkäten går ut på att besvara 21 frågor om sig själv. Jag har tidigare inte berättat så mycket om mig själv här på bloggen, så jag tänkte att jag kunde svara på de här frågorna för att ge lite mer information om vem jag är.

21 påståenden om mig:

Jag heter Elsa Maria
Jag är för tillfället glad
Jag är bra på att arbeta med barn
Jag tycker inte om råttor
Jag är dålig på att stretcha efter träning
Jag läser mycket
Jag gillar känslan av att avnjuta dagens första kopp kaffe på morgonen.
Jag sjunger ofta, vilket inte alltid uppskattas av omgivningen.
Jag älskar tacos.
Jag är inte speciellt bra på faktakunskaper om konst.
Jag föredrar att läsa böcker framför att lyssna på böcker.
Jag tycker om att umgås med folk jag tycker om.
Jag är beroende av att skratta.
Jag har på mig kläder som jag tycker är sköna och känner att jag kan visa mig bland folk i.
Jag dricker kaffe, te och vatten.
Jag lyssnar på olika sorters musik. För tillfället lyssnar jag mycket på Kent och GRL.
Jag blir arg folk som inte har respekt för andra människor.
Jag blir rädd av att vara ensam hemma när det är mörkt ute och se en läskig deckare på tv.
Jag önskar att jag kunde vara ännu bättre än vad jag är på att handarbeta.
Jag är pinsamt dålig på att teckna.
Jag är uppväxt i Flen och Åkersberga.

2 kommentarer:

  1. Första koppen kaffe är alltid speciell, extra så på lediga dagar! :)

    SvaraRadera
  2. Precis, det är ngt särskilt med den första koppen:)

    SvaraRadera