måndag 1 juni 2015

Månadssammanfattning: Maj

Det här har jag läst i maj månad:



Kristalläpple - Ebba Range
Jag ger dig solen - Jandy Nelson
När jag inte hade nåt - Ison Glasgow & Emil Arvidson
Granne med döden - Alex Marwood
Svikaren - Katarina Wennstam
Fangirl - Rainbow Rowell

Antal lästa böcker: 6 stycken. Jag är ganska nöjd med det, med tanke på att vi har haft sjukt mycket på jobbet den här månaden.

Antal lästa sidor: 2260 sidor, varav nästan 500 sidor på engelska. Här är jag nöjd. Bara 200 sidor färre än under förra månaden och då läste jag totalt tio böcker förra månaden. Det visar att jag läste böcker med fler sidor i denna månad.

Antal lästa böcker på engelska: En; Fangirl.

Bästa bok: Fangirl

Största överraskning: Svikaren var bättre än vad jag trodde den skulle vara och Granne med döden var betydligt mer vidrig än vad jag trodde att den skulle vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar