lördag 1 augusti 2015

Månadssammanfattning: Juli

Jag har haft lite ledigt från bloggen i ett par dagar, då jag har varit på en kompis landställe. Idag tänkte jag skriva en sammanfattning av vad jag läste i juli.

Lästa böcker juli månad:



Den första lögnen - Sara Larsson
Sommaren då jag blev vacker - Jenny Han
To all the boys I've loved before - Jenny Han
Pappersstäder - John Green
Vecka 36 - Sofie Sarenbrandt (ej med på bilden)
I det lugnaste vatten - Viveca Sten (ej med på bilden)
I grunden utan skuld - Viveca Sten
Du glömde säga hej då - Sarah Dessen
Tusenskönor - Kristina Ohlsson
Livets outgrundliga mysterier - Benjamin Alire Saenz
Looking for Alaska - John Green (ej med på bilden)
Född fenomenal - Josephine Bornebusch (ej med på bilden)
Expeditionen: Min kärlekshistoria - Bea Uusma

Antal lästa böcker i juli: 13 stycken. Jag är supernöjd med det antalet!

Antal lästa sidor: 4165 sidor

Antal lästa böcker på engelska: 2

Bäst: Livets outgundliga mysterier, som var helt underbar, och Född fenomenal, som fick mig att skratta väldigt mycket. Dock ligger Den första lögnen väldigt bra till också, då den väckte många funderingar. Expeditionen tyckte jag också väldigt mycket om, då den inte påminde om något annat jag har läst.

3 kommentarer:

  1. Oj, du har läst många böcker nu i juli! Roligt att du verkar ha läst så många bra böcker också! :)

    SvaraRadera
  2. Looking for Alaska är min favoritgreen :) Expeditionen tyckte jag var ljuvlig!

    SvaraRadera