lördag 15 augusti 2015

Bucket list 2015 vecka 33

Den här veckan har jobbet dragit igång på allvar och det är full rulle på dagarna. Även om jag har imorgon på mig att färdigställa min Buckelist 2015, gör jag en liten uppdatering idag också och sammanfartar listan imorgon.

Den här veckan har jag kryssat för en punkt på listan:

-Besöka en ny stad.

Även om Mellösa mer är en liten landsort än en stad,  räknar jag den. I Mellösa finns en bokantikvariat som ska vara väldigt trevligt. Tyvärr hade de stängt när vi kom dit, men vi hittade ett trevligt café istället, där vi kunde hänga.

Bild på det goda fikat

En annan rolig sak var att jag läste på internet om en Second Hand affär i Mellösa som har öppet på helgerna. Under butikens ordinarie öppettider, stod det; Om du vill komma och besöka oss och vi har stängt, ring oss, så kommer vi och öppnar om vi är i närheten. Det är att bo på landet det, hehe.

Det är den punkt jag hittils har hunnit med den här veckan. Får se om det blir någon mer under morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar