onsdag 15 juli 2015

Läs-a-lot sommaren 2015

Då var Läs-a-lot för sommaren 2015 över. För mig gick det ganska bra. Jag läste fyra böcker, vilket känns helt okej, med tanke på att jag har jobbat hela veckan och varit bortbjuden under tre kvällar. Jag har även lyckats missa alla lässpurter utom en, men man kan inte lyckas med allt...

Dock känner jag mig nöjd med att ha valt att även göra andra saker och inte enbart läsa, för även om jag älskar att läsa, så tycker jag även mycket om att göra andra saker också.

Hur som haver, här är mitt resultat i Läs-a-lot sommaren 2015:

Antal lästa böcker: 4 stycken.

Lästa böcker:


I grunden utan skuld - Viveca Sten
Du glömde säga hej då - Sarah Dessen
To all the boys I've loved before - Jenny Han (Jag hann läsa 300 sidor i den här)
I det lugnaste vatten - Viveca Sten (ej med på bilden)

Antal lästa sidor: 1300 sidor. Sidantalet är jag väldigt nöjd med!

Det här var första gången jag var med på en läs-a-lot och jag är gärna med flera gånger, men då ska det helst vara under en vecka när jag har lite mer tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar